Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2015 16:35 - Мечтите причиняват болка
Автор: zorataa Категория: Бизнес   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2018 16:09



 Много хора ще се съгласят с това мое твърдение. Нo nе е важно дали го чувстваш, а как реагираш на това, защото това преживяване в минaлото ни често се превръща в предубеждение, което ни спира да мечтаем. 
Но какво струва болката пред един скучно извивян живот? И заслужава ли си да търпя болката от липсата на мечти? 
Моят отговор е: Не, не си струва. Мислиш си, че имаш всичко - работа, семейство, дом... Някога това го наричахме просто така: енафско благополучие. 

Здравейте!
Аз съм Зорница Найденова, по баща - Кирчева. Обичах катеренето и алпинизма и още не съм ги забрвила. Но днес ще си говорим за успеха. Еснафското благополучие не е и никога не е било моята мечта.
Малко хора са склонни да преодолеят страха от болката. И още по-малко са тези, които могат да го превърнат в позитивна енергия.   Наскоро една книга  ми върна вярата в успеха. Разбрах, че няма неуспех, а само неразбиране за него. Както казва авторкат на тази книга, "всяко преживяване е успех". Трябва само да го осъзнаем и всичко в живота ни ще започне да се променя. Не казвам, че е лесно. Трябва силно да го искаш и да се осмелиш да мечтаеш, трябва ДА ЗНАЕШ кои са подводните камъни на подсъззннието ни.
Сега моят сайт се радв на много посетители, много от тях купуват, а някои дори ми станаха сътрудници!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zorataa
Категория: Бизнес
Прочетен: 17992
Постинги: 5
Коментари: 22
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930